2 days left

Det blir ett väldigt kort inlägg nu. Idag har jag varit igång sen tidigt imorse. Jag följde tjejorna til bussen vid 8.10 tiden och väntade med dem tills deras buss gick. Sen så gick jag till tåget. Såg ingen mening med att inte ta 9.05 tåget även om jag blev löjligt mycket i tid. Jag började kl 10. Sen jobbade jag till 18.30, gick och byte om och blev ståendes på jobbet och pratade med Tobias och den nya tjejen Johanna. Tanken på att gå hem till en tom lägenhet var verkligen inte lockande så jag fastna i några timmar och bara snacka massa strunt. Var inte hemma förrens halv elva eller så. Då gick jag och handla och gjorde i ordning lite mat när jag kom hem. Har snackat med Channette på skype tills nu ungefär. Nu är jag jätte trött och tänker försöka sova. Imorgon ska jag upp tidigt för att gå på julfrukost med jobbet. Det ska bli jätte mysigt, sen ska jag och Ida döda tiden innan vi börjar jobba med att åka till Jessheim och fika och shoppa. Jag jobbar sent imorgon och har mycket att göra när jag kommer hem. Som att packa så får se om jag orkar ta bilder på lägenheten då eller om det får vänta yttligare.

Vi får se, nu ska jag sova ialla fall.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0