3 days left

Idag mår man som man förtjänar. Drack mer vin igår än jag borde kanske, men det blir lätt så när man spelar öl spelet :P Men jag hade jätte trevligt och kul igår. Det var Tobias från jobbet och hans flickvän My som bjöd till fest. Vi käka tacos sen rökte vi vattenpipa och umgicks. Det var jätte trevligt och vi höll oss upp till halv fyra då vi bestämde att festen var över då Johan somnade på soffan :P Sen var det jag och Johan som var upp kl 8.20 för att jag skulle följa honom till tåget så han kunde åka till Franks och öppna. Usch vad jag tyckte synd om honom, Inget jag hade velat göra trött och bakis. Själv gick jag hem och sov ;)

Imorgon åker Henea, Jessica och Madde hem till Sverige och lämnar mig här själv :( Så nu raggar jag mäniskor som vill Skypa med mig?? Först på kvällen den 20 sen gärna natten den 21 till 22 då jag inte planerar på att gå och lägga mig utan bara sitta och vänta på 8.50 bussen och sen sova på bussen istället :P Så vad säger ni, någon som ställer upp?

Idag skulle vi haft städdag så att stället ska se snyggt ut när vi kommer tillbaka men det har inte gått så
bra. Alla var ute och drack igår och är något sega nu. Ingen som har lust att göra mer än nödvändigt :P

Lite bilder från kvällen;
Franks
Franks; Tobias, Ida och Johan
Gabbe o My
Jag och Tobias super tevliga flickvän My
Zzzz
En däckad Johan på soffan ;)

Vi den här tiden om tre dagar är jag hemma =D

See ya all soon!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Synd att man inte kan se de första två bilderna! Men den sista och den viktigaste måste jag säga är riktigt fin! Jag hade lite dåligt samvete då jag inte gick upp med er i morse men skönt att ni kom fram till jobb och hem :)

2010-12-19 @ 18:36:23
URL: http://lyxlivetioslo.blogg.se/
Postat av: Gabbe

Men vad trist att inte bilderna syns :/ Vad konstigt. Du behöver inte ha dåligt samvete, Vi hittade till tågstationen utan problem och Johan han med sitt tåg ordenligt så det fanns ju ingen mening att du också skulle behöva ta dig upp och ut i kylan :P Tack för en jätte trevlig fest förresten och hälsa My :D

2010-12-19 @ 21:13:14
URL: http://justoneofthemillions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0