4 days left

Är lite små seg idag, satt uppe sent igår och lekte med min nya skanner som jag köpte igår. Jag och Jessica var så duktiga så som tog trikken hela vägen till Skøjen för att gå till en specifik affär som heter Elköp. Det är typ som svenska elgiganten, det hade ialla fall en mutilskrivare för 499 kr. Efter lite trixande med inställningarna så kan jag nu skanna vad jag vill =D 
Det är jätte kul att kunna få in massa gammla bilder på datorn, jag har stora planer för dem ;)

 Mormor och morfarMormorÄlskade mormor och morfar
Dessa är alla på min Mormor och Morfar

Nu måste jag skynda iväg, ska hinna till vinmonopolet innan de stänger. Måste köpa vin till ikväll då jag ska festa med Franks folk igen. Det ska bli jätte kul och jag bara älskar att det är 18år på systemet här :P

4 dagar kvar idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0