Home Sweet Home

Vet ni hur underbart skönt det är att vara hemma när man varit borta länge!? Så jäkla skönt att bara gå och mysa utan att behöva tänka på jobb och att fixa med mat och tvätt :P

I torsdags spenderades hela dagen med världens bästa människor. Vi käka på favorit resturangen Ming, finns inget som går upp mot deras kinamat. Efter julklapps utdelning gick vi vidare hem till Annas pojkvän Jans lägenhet där vi som alltid spelade Mario cart. Som jag älskar det spelet som alltid lyckas locka fram våra mest charmiga sidor. Aldrig svär jag så grovt som när man svänger av en bro eller blir skjuten av ett sköldpaddsskal.
Lyckades inte få några bra bilder, visade sig att alla blev små suddiga när jag förde över dem till datorn så jag lägger in några extremt gamla bara för att de är så söta :D

hgjk
En gång då vi hade lite för mycket tid på oss innan vi skulle på bio ;) Tiden spenderades med att ta emotionella bilder

gky
Grönalund för 100 år sen!

Igår firades julafton, Vi var väldigt få i år men det gjorde inget för mig, för så trevligt och mysig har heller inte julafton varit på flera år. Jag är mycket nöjd över skörden av julklappar, speciellt från min kära bror som lyckars pricka in två favoriter. Ett par tofflor i äkta fårskinn och ett presentkort på en bokhandel. Helt perfekt då jag fryser så det finns inte i Oslo och jag som älskar böcker kan nu gå och frossa i min favorit bokhandel, Kultur butiken!

Jul
Min underbara familj som vägrar samarbeta med mig och min kamera ;)

Jackie
Och seriöst hur söt blev han inte i tröjan jag köpte??

Vill också passa på att skriva grattis till min bror och hans flickvän som firar tre år idag.hg

God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0