Brevvän

Idag fick jag en väldigt fin överaskning. Det låg ett brev från väldens bästa Channette och hon hade även skrivit ut massa underbara bilder som verkligen satte ett leende på mina läppar. Tack snälla arvobjekt för att du helt gjorde min dag :) Imorgon är jag ledig och jag funderar på allvar att gå och klippa mig! Det har jag pratat om nu i flera månader men bara inte orkat göra. Mitt hår blir aldrig så slitet så jag har sällan det verkliga behovet av att klippa mig men nu börjar jag tycka att det börjar bli hippie långt. Det verkar ju aldrig sluta växa, låter som en lyx problem och det är det också för jag skulle verkligen inte vilja ha det på något annat sätt :P Men som sagt nu är det dags att ta tag i det, kommer ju ändå hinna bli lika långt igen till sommaren.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0