En mycket försenad uppdatering!!

Efter mycket tjat har jag nu äntligen valt att återvända till bloggen. Jag har haft en sådan bloggtorka så det finns inte. Det är inte det att jag inte har nått att skriva om det är bara det att jag inte haft lust till det. 

En snabb genom gång då,

Sen sist har jag bland annat varit i Sverige. Det blev en snabb vistelse på ungefär fyra underbara dagar. Resan var väldigt spontan och jag höll väldigt tyst om den då jag visste att jag inte skulle hinna träffa alla och hatar att få dåligt samvete så istället höll jag låg profil. Jag hann träffa alla mina underbara teatrare vilket var fantsatiskt, jag hängde på teatern med Channette, fika med bror min och umgicks med världens bästa människor och familj. På måndagen innan jag skulle åka tillbaka tog jag en tur förbi St eskil och träffade världens bästa Kersti (min gamla teater lärare). Hon blev faktiskt förvånads värt glad av att träffa mig så det känns skönt att inte vara bortglömd :).

Väl hemma i Oslo har livet rullat på ganska duktigt. Vi har hunnit med en tripp till Ikea igen vilket alltid är mys, men god mat och massa onödiga prylar. Elin och Petra har även de flyttat in i världens finaste lägenhet ungefär tre minuter i från oss. Det är helt underbart och på lördagen efter deras flytt var de är här på "fest".
Vi var väl åtta personer med för mycket alkohol och bra musik. Det blev en väldigt trevlig kväll i alla fall som slutade med att vi hade sönder min säng :P Det låter mer spännande än var det är, vi satt fem personer på den och chilla när ett av benen helt enkelt inte pallade längre så det böjde sig. Så från och med nu ligger jag på en madras på golvet, vi får väl se vad jag orkar göra åt den situvationen.

Annars har jag som vanligt bara jobbat stört mycket, har blivit väldigt mycket sena kvällar och långa dagar. Men jag har haft helt underbart sällskap så det har inte varit någon fara alls. Kvällarna kom att bli den bästa tiden på dagen tack vare det ;) En person har kommit att blivit väldigt speciell här och gör hela Oslo lite bättre :)

Nu ska jag ner en sväng på stan,
Hörs!


Kommentarer
Postat av: asiat1

AAaawww, du är också en väldigt speciell person till mig <3<3<3<3<3<333333333333<<<<<3<33<33333



PS: Jag läste allt, duktigt va.

2011-02-11 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0