Partysvensk?

Den helg har varit ganska så underbar faktiskt, precis så bra som en ledig helg ska vara :) Jag har umgåts med de bästa mäniskorna och myst massor.

I fredags var jag en sväng på stan och handlade massa nödvändigt ont som jag skjutit på att köpa, som nya jeans, hårborste, hårsnoddar mm. Unnade mig själv en bodylotion från body shop som luktar persika :) Helt underbar är den, sen köpte jag naglack och gick hem och fixa en "fransk manikyr" och andvände body lotionen. Ni anar inte hur underbart det är att få känna sig lite fin när man nästan alltid jobbar annars. 

På lördag var det fest på planeringen. Några från jobbet kom hit och så Elin och Petra, de plus kollektivet gjorde att vi kom upp i 11 personer eller så. Det var väldigt trevligt, vi drack, prata och dansa en massa. Sen valde en del av oss att gå ut och andra att stanna hemma då det var svin kallt. Vi andra gick ialla fall till klubben Havana. Det var kul, lite speciell musik måste jag säga men en grym bartender som gav mig en drink 40 kr billigare ;) Det var väldigt roligt att komma ut för man har inte gjort det så mycket sen man flytta hit.

Mycket tack vare en väldigt uppfriskande (läs iskall) gång hem från Havana så vaknade jag faktiskt inte så bakis. Lite små seg var väl de hela, efter lite mat och mys framför en film så var man som folk igen.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och jag tror det är en av det få gånger jag har haft en helt ledig helg i Oslo och inte längtar till jobbet ett dugg. Vid det här laget brukar jag bli rastlös men inte denna gång. Helgen har varit precis så bra som helger ska vara. Jag hoppas på en repris på det här nästa lediga helg ;)

Hoppas eran helg också varit bra.
With love from Oslo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0