Welcome

Idag hade jag nöjet att få hit två fina damer från Sverige. Elin och Petra rullade in på Oslos gator vid 21.22 tiden idag. Hade tänkt stå där vid terminalen och vifta med välkomms flaggan men ödet ville annorlunda. Pizza hut behövde en rydd vakt så jag var tvungen att gå dit när jag slutat på Franks. Thuy gick tydligen och hämtade tjejorna på stationen så det gick ingen nöd på dem plus att det var nice att få några extra timmar. Allt jag ser när jag tänker på jobbet nu är typ dollar tecken för fan vad inställd jag är på att tjäna pengar nu. Enda sen jag med säkerhet bestämde mig för att stanna på Franks i sommar. Har till och med pratat om att skaffa extra jobba, va fan hände med den där människan som var bitter och utbränd? I alla fall gillar jag denna nya version av mig bättre, den som faktiskt är väldigt nöjd med livet och ser ljust på framtiden (peppar, peppar ta i trä). Nu ska jag bara njuta av att ha Pelin (eller Etra kanske?) här så länge de stannar och försöka balansera det med att jobba så mycket som möjligt. Men först ska jag sova, har varit igång hela dagen idag plus att jag ska träffa Tobias imorgon för en shopping runda i storstan :) 



God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0