Hallo...Anybody out there??

Jo då jag är kvar och jag andas, lever och jobbar som vanligt. Vårat internet här borta i oljelandet har bara bestämt säg för att blocka oss från bloggar, det är ytterst märkligt och vi vet inte riktigt hur vi ska fixa det. Tills vidare läser vi bloggar hos friends och bloggandet från min sida har fått tagit en ofrivilig pause. Men men that's life.
Sen sist har jag i vart fall varit i staden Hamburg som råkar ligga i landet Tyskland där jag aldrig tidigare varit. Det var väldigt kul att komma bort lite även om det bara var tre dagar så var det väldigt skönt. Några bilder blev det inte men fan vilket resfeber jag fick. Jag vill ut och resa mer!! Jag är så himla sliten just nu, sex månader av jobb har gjort mig trött, sorlig människa eller vad. Well well jag drar till Paris om tre veckor och det kommer bli awesome sen har jag en si så där planerad hemfärd i maj. Inga biljetter bokade men jag känner att det är på tiden att komma hem då, har inte varit hemma sen i januari plus att min kära mamma fyller. Sen så har jag hela tre veckors semester att se framemot i mitten av sommaren så det blir nog bra. Tills vidare jobbar jag vidare och njuter av ett allt mer soligt Oslo.
Tills nästa gång
Love from Oslo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0